KİTAP FİLM DİZİ TEKNOLOJİ

28 Nisan 2015 Salı

İnternetten para kazanmanın 3. yolu!

   Öncelikle arkadaşlar internetten para kazanmak için diğer yolları da yazdım bu yazımdan sonra onları da okumanızı tavsiye ederim.
   Arkadaşlar bildiğimiz gibi devir teknoloji devri olduğundan insanlar yüz yüze konuşmak yerine daha çok sosyal medya üzerinden paylaşım yaparak birbirleriyle görüşüyor. Binlerce sosyal medya hesabı, yüzlerce sosyal medya aracı uygulaması var. Bu kadar insanı bir arada toplayan sosyal medyada para kazanmanın yolları da mevcut. Şimdi gelelim bu sosyal medyadan para kazanma yollarına.
Sosyal medyadan para kazanmak
   Öncelikle arkadaşlar kendinize kolay bir kitle oluşturabileceğiniz bir sosyal medya aracı seçiniz. Twitter, Instagram, Facebook ve şu aralar popüler olan Vine bile olabilir. Önemli olan seçim yaparken kolay kitle oluşturabileceğiniz birini seçiniz. Benim tavsiye ettiğim sosyal medya aracı Twitter'dır. Bir gün içerisinde uğraşırsanız 2 bin 3 bin takipçi kasabilirsiniz. Sosyal medyada takipçinizi 200 bin 300 bin yapıp ardından profilinize reklam alıyorum iletişim için Direct mesaj yazarsanız yavaş yavaş reklam vermek isteyenlerin dm lerini görebilirsiniz. Aynı şekilde bu hesabı satmak da isteyebilirsiniz. 7 bin takipçili bir ınstagram hesabını 50-100 tl arası satan birini görmüştüm. Twitter da 200 bin takipçili bir hesap ise en az 300-500 lira arası eder diye düşünüyorum.
   Oturduğunuz yerden binlerce takipçi kasıp para kazanabilirsiniz. Sadece takibe takip şeklinde de yapabilirsiniz ya da içeriğinizi kuvvetli tutarsanız insanlar zaten sizi takip edecektir.
   Takibe takip şeklinde Twitter'da ünlü olan Semih Varol u herkes tanıyordur umarım. Beyaz Show a katıldığında istediği bir tagı dakikalar içerisinde Trend Topic yapabileceğini söyledi. Ben inandım çünkü Semih Varol, Türkiye'de Galatasaray dan sonra en çok konuşulanlar listesinde başlarda. Güzel paralar kazanmanız dileğiyle! Sorularınız olursa yorum atmaktan çekinmeyiniz elimden geldiğince destek olurum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © BLIND AND FEARLESS | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com